Vaya vaya, amb los trialeros de les terres de l'ebre, i quin sò que té la moto, se'm posa la pell de gallina.
Publica un comentari a l'entrada
1 comentari:
Vaya vaya, amb los trialeros de les terres de l'ebre, i quin sò que té la moto, se'm posa la pell de gallina.
Publica un comentari a l'entrada