divendres, 28 de març del 2008

Coses que ja no surten tant bé...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

donçs desde la cadira semble molt dificil, oi???

Anònim ha dit...

Aquest noi de la sherco 2.9 del any 2001, que te el palafanc trase vadat es un figura. En 30 anys mes pot arriba molt llun.